گروه جهادی والفجر313فتح

گروه جهادی والفجر313فتح ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع)سپاه حضرت رسول(ص)

گروه جهادی والفجر313فتح

گروه جهادی والفجر313فتح ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع)سپاه حضرت رسول(ص)

شهیدبقایی مشغول خواندن سوره فجربودبه آیات آخرکه رسیدازشهیدحسن باقری پرسید:این آیات آخریعنی چه؟شهیدحسن باقری گفت: این آیات یعنی شهادت.دیگرفلسفه اسم وراه گروه جهادی والفجر313مشخصص است .راهش راه شهدافرمانده اش مادرپهلوشکسته مان خانم حضرت فاطمه الزهرا(س)
دین ودانش درکنارهم به صورت تخصصی درخدمت به مناطق محروم باتشکیل جبهه فرهنگی مدنظرامام خامنه ای(مدظله العالی)
...............................................
این وبلاگ درمورد گروه جهادی والفجر313فتح می باشد افرادی که هرکدام إن شاءالله عماری برای امام خامنه ای(مدظله العلی )بوده ودر راه رضای خدا وادامه راه شهدا با توکل به خدای متعال وتوسل به ائمه اطهار(ع)وشهدا پادرراه جهاداصغروجهاداکبرمی نهندودر مناطق محروم به خدمت مشغول می شوند
جهادی نوک پیکان جمهوری اسلامی است
جهادی اعزام به جبهه است جنگ جنگ فرهنگی وجنگ نرم است
خدایاشهادت رانصیبمان فرماولیاقت شهادت رابه ماعطافرما
.........................................
گروه جهادی والفجر313فتح جهادگران تهرانی ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع)شهرک شهید محلاتی(ره) هستند
یازهراس صلوات

آخرین نظرات
پیوندها

جایگاه زن مسلمان در خانواده از منظر کلام رهبر<br /><br />شناخت نقش زن در خانواده‏ی اسلامی در عصر حاضر، از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است. پرداختن به این موضوع ما را به فهم صحیح این جایگاه در مکتب اسلام رهنمون می‏‏سازد. به طور کلی مسأله «خانواده» امروزه یک مسأله اساسی در دنیاست و خیلی­ها برای بهینه­سازی آن به دنبال الگو هستند. مقام معظم رهبری درباره این مهم می‏فرمایند: «خانواده که یک نهاد طبیعی و اساسی وجود بشری است، الان در دنیا این قدر دچار بحران است؛ به طوری که اگر کسی در دنیای به اصطلاح متمدن غربی امروز، یک پیام ولو پیام خیلی رقیقی درباره استحکام بنیان خانواده داشته باشد، از او استقبال می‏‏کنند؛ هم زنان استقبال می‏‏کنند، هم مردان استقبال می‏‏کنند، هم کودکان استقبال می‏‏کنند...»[1].<br /><br />اهمیت جایگاه خانواده به عناصر حاضر در آن مرتبط می‏باشد برخی دیدگاه­ها به اولویت جایگاه مردان وبرخی بر نقش زنان تأکید می­کنند در تبیین این اهمیت، رهبری زن را عنصر اصلی خانواده معرفی می‏کند: «در واقع، خانواده را هم زن به وجود می‏آورد و اداره می‏کند؛ این را بدانید. آن عنصر اصلیِ تشکیل خانواده، زن است، نه مرد. بدون مرد، ممکن است خانواده‏ای باشد. [...] اما اگر زن از خانواه‏ای گرفته شد، مرد نمی‏تواند خانواده را حفظ کند.»[2]<br /><br />به دلیل اهمیت نقشی که زن در خانواده برخوردار است،  این جایگاه را از منظر کلام رهبر انقلاب مورد بررسی قرار می­دهیم، ابتدا تعریفی از زن و خانواده در اسلام ارائه می­دهیم و به این مسأله می‏پردازیم که زن چگونه می‏توانند خود و خانواده­اش را به سطحی که اسلام در باب زن و نهاد خانواده مطرح کرده است و الگوی کاملی را به آن معرفی کرده، نزدیک کند تا خود و خانواده­اش در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گرفته و در نهایت سبب پیشبرد جامعه به سوی تمدن اسلامی باشد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین و الصالحین
سلام علیکم 
حلول ماه ربیع الاول بر شما جهادگران محترم مبارک
از اینکه این چند وقت مطلبی در این گروه بارگذاری نشد دلایلی وجود دارد. 
این چند وقت مشغله کاری  از یک سو و از سوی دیگر  صحبت کردن و تحقیق در مورد نوع اعتقاد زنان برای همراهی همسران در مسیر سربازی ولایت و امام زمان (عج ) و حتی رسیدن به مقام شهادت ؛ و تربیت فرزندان به  عنوان سرباز امام زمان (عج)   شهید شدنشان در این راه ؛ سبب شد تا مطلبی نگذارم ولو زمانی که  به نتیجه ای برسم.
از شب شهادت امام رضا(ع) تا دیروز  نائب الزیاره بسیجیان و جهادگران در حرم رضوی بودم. در حرم هم به نتیجه آخر رسیدم.
بعد از اینکه اولین مطالب در گروه بارگذاری شد، انتقادات و فرمایشاتی از سوی بعضی جهادگران خارج از شبکه و بعضا هم داخل شبکه  مطرح شد که زنان و دختران چنین روحیه ای نمی توانند داشته باشند و این امر خیلی سخته؛ از طرفی هم هیچ کس در مورد وظایف زنان در موقعیت و زمان فعلی جبهه مقاومت اسلامی تشیع صحبت و اظهار نظری نمی کرد. 
با دیدن این مسائل با مادر چند شهید از جمله شهید علی خلیلی( شهید امر به معروف و نهی از منکر) و خاله شهید رسول(محمد حسن) خلیلی( مدافع حرم) و چند نفر از بسیجیان و جهادگران ولایتی عاشق شهادت و... صحبت کردم. همچنین خاطرات همسران جانبازان 8 سال دفاع مدس را هم مجدد مطالعه کردم.  از مادران شهید  دو تا سوال  حتما می پرسیدم . 
قبل از تولد فرزند شهیدتون  فکر و نیت اینکه فرزندتون نذر آقا امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل العباس(ع) کنید تا در راهشون شهید شوند داشتید ؟
آیا دلتون می خواست همسر یا فرزندتون در راه خدا شهید بشه؟
هنگام ازدواج با همسرتون می خواستید که ایشان همراهی کنید تا یه روزی به شهادت برسند؟
بعضی از مادران شهید متاسفانه پاسخشون منفی بود، اما مثل همه مادران از اینکه فرزندشون در چنین راهی شهید شده خوشحال و شاکر خداوند بودند
بعضی از همسران جانبازان  فرمودند: فقط بخاطره اینکه همسرشون در راه اطاعت از ولایت و دفاع از اسلام جانباز شده بودند حاضر شده بودند باهاشون ازدواج کنند و از همه جالب تر همسر یکی از جانبازان فرمودند خودم پیشهاد ازدواج به ایشان دادم و راضیشون کردم.
تا اینجا نتیجه صحبت ها نتایج خوب و امیدوارکننده ای داشت حداقل برای شخص خودم. اما وقتی با بسیجیان و جهادگران خواهرمون صحبت کردم متاسفانه از سوالات  مطرح شده در ذیل تعجب می کردند یا به شدت باعث ناراحتیشون می شد. حتی خیلی جالب بود یک نفرشون رسما بهم گفت عقلم از دست دادم.!!!
وقتی با دختران تازه ازدواج کرده  یا در شرف ازدواج کردن مواجه می شدم و می دیدم شخص مقابلم  آمادگی دارد   در مورد این جور مسائل صحبت کنیم  و منطقی  هم برخورد می کند این سوال را هم ازشون  می پرسیدم:
آیا قصدتون از ازدواج این هست ( بوده)که همسرتون و خودتون برای قدم گذاشتن در راهی که به دفاع کردن از ولایت و اسلام و حرمین شریفین  امامان  و معصومین(ع) در عراق و سوریه ختم می شود چه با پرداخت جانی، مالی و آبرویی همراهی و آماده کنید؟
آیا حاضرید همسرتون را برای شهید شدن همراهی و آماده کنید؟( اگر می پرسم آماده کنید منظورم اینکه خودتون رضایت به جبهه رفتنش داشته باشید و حتی مثلا به همسرتون بگید که بهترین نحوه شهادت تکه تکه شدن بدن و ذره ای باقی نماندن از بدن،  یا اینکه بدن به بدترین نحو بسوزه و حتی خاکستر بشه و  یا جوری شهید بشید که بدنتون قابل شناسایی نباشد، آیا دوست دارید این طوری شهید بشید؟) آیا شما می توانید چنین حرف هایی را به همسرتون بزنید؟ یا چنین خواسته ای ازش داشته باشید؟
و خلاصه برای همسرتون انگیزه ای ایجاد کنید تا مشتاق به این نحو شهید شدن بشه  و از خداوند  بخواهد شهادتی به چنین نحو  و یا به چنین کیفیتی را بهش عطا کند.
 متاسفانه خیلی ها باشنیدن چنین سوالاتی یا متعجب می شدند و پاسخی نداشتند یا حرف هایی می زندند که نتیجه اش منفی بودن داشتن چنین تفکر و خواسته ای بود. اکثرشون اصلا می گفتند حاضر نیستیم همسرمون براش چنین اتفاقی بیافتد یا اصلا نمی توانم بگذارم همسرم به جبهه برود.
اما الحمدالله 3 نفر با کمال تعجب بنده ابراز  به داشتن چنین تفکراتی کردند و گفتند حاضرند همسرشون شهید بشه و برای اینکه همسرشون به چنین مقامی برسد از لحاظ فکری و روحی و حتی رشد معنوی کمکشون می کنند و اصل وظیفشون به عنوان یک همسر در این امر می دانند.
این گفتگو و مصاحبه ها هم سخت بود هم شیرین هم تلخ. تلخ بابت اینکه مسبب ناراحتی و اشک ریختن بعضی ازا این اشخاص محترم شدم. شیرین بابت روحیه دادن مادر شهیدی که دعا کردند إن شاءالله روزی برسد که همه زنان ایران زمین، زنانی شوند  که فرزندان و همسران خودشون را برای دفاع از اسلام و نابودی دشمنان اسلام آماده می کنند فرندانی برای سربازی آقا امام زمان (عج)  تربیت می کنند. همچنین شخصا برای خودم  و آن 3 نفردعا کردند که چنین روحیه ای را داشته باشیم و در خودمون تقویت و تثبیت کنیم.
این هم نتیجه  چند وقت مطلب نگذاشتن گروه اولین سربازان جبهه مقاومت اسلامی تشیع
خوشحال می شویم نظرات شما بزرگواران در مورد الزام و چگونگی ایجاد چنین روحیه ای در بین بانوان بدانیم؟
بنظرتون چقدر وجود چنین روحیه ای در بین بانوان ایرانی به پایداری اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی کمک می کنند؟
لطفا زاویه دیدتون جوری به سمت این موضوع تنظیم بفرمایید که در مقابل حرکات دشمنامون و برنامه های ضد فرهنگ اسلامی- انقلابی برای بانوان چه طور باید مقابله کرد و یک سری از اعتقادات و روحیه های اسلامی – انقلابی را در بین بانوان نگه داشت و تقویت کرد؟ مثلا روحیه عفت و پاکدامنی، دین داری، همسرداری اسلامی که همان همسرداری تمام و کمال اسلامی است و خیلی موارد دیگر....
یازهرا (س )صلوات

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۹
گروه جهادی والفجر313فتح

نظرات  (۱)

خیلی قشنگ بود

خیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی